سه امتیاز برای کلمبیا با دو پاس‌گل از ستاره سابق رئال مادرید

سه امتیاز برای کلمبیا با دو پاس‌گل از ستاره سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی کلمبیا در اولین بازی خود در رقابت های کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف تیم ملی پاراگوئه رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی خامس رودریگز ستاره تیم ملی کلمبیا عملکرد درخشانی داشت و موفق شد دو پاس گل بدهد. خامس رودریگز در حال حاضر سی و دو سال سن دارد و در باشگاه سائو پائولو در فوتبال برزیل به بازی کردن خود ادامه می دهد. او سابقه حضور در رئال مادرید و بایرن مونیخ را در کارنامه خود دارد.

در بازی تیم ملی کلمبیا مقابل تیم ملی پاراگوئه، خامس رودریگز در دقیقه 32 بازی به مونوز پاس گل داد. خامس رودریگز در دقیقه 42 بازی هم به جفرسون لرما پاس گل داد و به این ترتیب با پاس گل های خامس رودریگز، تیم ملی کلمبیا موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل تیم ملی پاراگوئه به پیروزی برسد.

در این بازی تک گل تیم ملی پاراگوئه را خولیو انکیسو در دقیقه 69 بازی به ثمر رساند. حالا کلمبیا در گام اول خود هر سه امتیاز را گرفته است. در این گروه تیم ملی برزیل از ساعت 4:30 بامداد به مصاف تیم ملی کاستاریکا خواهد رفت و بازی حساسی در این گروه برگزار می شود.

1470