راز نام مدرسه فوتبال طارمی در بوشهر؛ به عشق علی دایی اسمش را شهریار گذاشتم

راز نام مدرسه فوتبال طارمی در بوشهر؛ به عشق علی دایی اسمش را شهریار گذاشتم

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم بوشهری تیم ملی در شهر خودش یک باشگاه تاسیس کرده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی طارمی مهاجم ایرانی که به تازگی به باشگاه اینتر رفته است سن و سال زیادی ندارد. با این وجود جالب است که بدانید او همین حالا یک باشگاه در بوشهر دارد که یک سال پیش آن را تاسیس کرده است. این باشگاه مثل یک آکادمی است و در رده‌های مختلف سنی فعالیت دارد. 

طارمی که دیشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود در بخشی از صحبت‌هایش درباره این باشگاه توضیحات جالبی داد. توضیحاتی که شنیدنش بسیار جذاب بود. از جمله نام این باشگاه و دلیل انتخاب این نام برای باشگاه.

طارمی در این باره گفت: «یک سال است که یک باشگاه به نام شهریار تاسیس کرده‌ایم. دلیلش را هم بگویم که چرا شهریار. به خاطر آقای علی دایی اسم باشگاه را شهریار گذاشتیم. چون ایشان بود که من را از بوشهر به پرسپولیس آورد. از آنجا بود که فوتبال حرفه‌ای من شکل گرفت و من به موفقیت رسیدم. به خاطر ادای احترام به ایشان نام باشگاه را در بوشهر شهریار گذاشتم. در همین یک سال هم افتخارات زیادی کسب کرد. امیدهای ما در شهرستان اول شدند و در استان نایب قهرمان شدند. جوانان‌مان در استان و مناطق اول شدند و به لیگ یک کشور صعود کردند. بزرگسالان‌مان هم در استان اول شدند و الان در لیگ 3 کشوری هستند. خودم البته مدیریت نمی‌کنم و کار را به یکی از دوستانم سپرده‌ام. تصمیم داریم که در بوشهر باشگاه‌داری حرفه‌ای انجام بدهیم. در شهر ما استعدادهای زیادی وجود دارد. همین الان 3 بازیکن بوشهری فیکس تیم ملی هستند. فقط کشف کردن و بها دادن به این استعدادها مهم است.»


1359