هافبک فرانسوی موناکو هدف اصلی میلان برای تقویت خط هافبک

هافبک فرانسوی موناکو هدف اصلی میلان برای تقویت خط هافبک

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه میلان در راستای تقویت خط هافبک خود برای فصل آینده قصد دارد یوسف فوفانا هافبک ملی پوش فرانسوی تیم موناکو را جذب کند.

به گزارش فوتبالی، پائولو فونسکا سرمربی جدید میلان به دنبال تقویت خط هافبک روسونری است و می‌خواهد یک زوج قدرتمند با حضور اسماعیل بناصر داشته باشد. یوسف فوفانا یکی از گزینه‌های اصلی او و مدیران میلان است و این باشگاه تماس‌های اولیه را با موناکو داشته و مذاکرات بین دو طرف آغاز شده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که مسئولین تیم میلان چندین بار بازی یوسف فوفانا را مشاهده کردند و از توانایی‌های او آگاه هستند. با وجود علاقه تیم هایی از لیگ برتر انگلیس و همچنین پاری سن ژرمن اما روسونری می‌خواهد با ارائه پیشنهادی حدودا ۲۵ میلیون یورویی این بازیکن ۲۵ ساله را به جذب کند.

بازیکنان فرانسوی میلان مانند تئو هرناندز و مایک مانیان که در حال حاضر با یوسف فوفانا در اردوی خروس‌ها برای جام‌ ملت‌های اروپا حضور دارند، می‌توانند او را برای پیوستن به میلان متقاعد کنند.

یوسف فوفانا که تابستان ۲۰۱۹ از استراسبورگ به موناکو پیوسته، در دو فصل اخیر یکی از بهترین‌های این تیم بوده و توانسته در ۱۷۵ بازی در تمامی رقابت‌ها در طول ۴ فصل، آمار ۷ گل و ۱۵ پاس گل را ثبت کند. او همچنین از سال ۲۰۲۲ به تیم ملی فرانسه دعوت می‌شود.

۱۴۲۸