سرمربی پرسپولیس و فرار از سرنوشت هموطنانش در لیگ ایران!

سرمربی پرسپولیس و فرار از سرنوشت هموطنانش در لیگ ایران!

پایگاه خبری فوتبالی - خوان کارلوس گاریدو پنجمین سرمربی اسپانیایی لیگ برتر ایران خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، بامداد امروز بود که خبر سرمربیگری خوان کارلوس گاریدو در پرسپولیس منتشر شد. مرد ۵۵ ساله متولد والنسیا اسپانیا چهارمین سرمربی اسپانیایی تاریخ لیگ برتر خواهد بود و باید به دنبال فرار از سرنوشت هموطنان خود در نیمکت تیمهای ایرانی باشد. 

اولین مرد اسپانیایی لیگ، پاکو خمز سرمربی سابق تراکتور بود که بیشترین زمان ممکن را هم در فوتبال ایران دوام آورد. سرمربی پرادعایی که نتوانست از رده چهارم بالاتر بیاید و بازنده همیشگی دیدارهای بزرگ لیگ برتر بود و در نهایت پس از یک سال و اندی حضور در تبریز، اواخر فصل گذشته از سمت خود کنار رفت.

کارلوس هرناندز دومین سرمربی اسپانیایی لیگ برتر بود که لیگ بیست و دوم پس از کنار رفتن حمید مطهری، هدایت نساجی را بر عهده گرفت و چند بازی پایانی هدایت تیم مازنی را در اختیار داشت و قراردادش برای فصل بعدی تمدید نشد تا حضوری کوتاه‌مدت در فوتبال ایران داشته باشد.

ایگناسیو مارتینز و لوکاس آلکاراز هم دو سرمربی اسپانیایی ناکام فصل گذشته لیگ برتر بودند. مارتینز که پس از برکناری علیرضا منصوریان عهده‌دار سکانداری فولاد شده بود، در نهایت پس از اینکه نتایجش چنگی به دل نزد، از سمت خود اخراج شد و آلکاراز هم که پس از سید مهدی رحمتی برای نجات نساجی هدایت این تیم را پذیرفته بود، با نتایج ضعیف و قعرنشینی جای خود را به ساکت الهامی داد.

باید دید گاریدو می‌تواند سرنوشت متفاوتی نسبت به هموطنانش در تیم قهرمان فوتبال ایران و پرسپولیس داشته باشد یا نه.

1997