عکس؛ لحظه‌ای که بازیکن لهستان پیراهن امباپه ماسک‌دار را کشید

عکس؛ لحظه‌ای که بازیکن لهستان پیراهن امباپه ماسک‌دار را کشید

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی فرانسه و تیم ملی لهستان در سومین بازی خود در دور گروهی رقابت های یورو 2024 به مصاف هم رفته اند و این بازی در پایان نیمه اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی در اواسط نیمه اول یک صحنه جالب رقم خورد. کیلیان امباپه که یک بازیکن سرعتی است، استارت زد و به دنبال این بود تا با سرعت بالای خود به سمت جلو حرکت کند و بر روی دروازه تیم ملی لهستان ایجاد خطر کند. در همین لحظه نیکولا زالفسکی مدافع کناری تیم ملی لهستان که به نظر می رسد ماموریت مهار امباپه در بازی فرانسه - لهستان با او است، پیراهن کیلیان امباپه را گرفت و آن را کشید و به این ترتیب به دنبال متوقف کردن امباپه بود و در ماموریت خود هم موفق شد. البته این بازیکن یک کارت زرد به خاطر انجام این کار دریافت کرد. به نظر می رسد که در آن لحظه راه بهتری برای مهار امباپه پیدا نکرده است و نیکولا زالفسکی مجبور شده است که پیراهن ستاره فرانسوی را بکشد.

کیلیان امباپه در این بازی با ماسک محافظ صورت بازی می کند و چهره جالبی در این دیدار دارد. او ممکن است که در بازی های بعدی یورو 2024 هم به همین ظاهر به میدان برود.

1471