هاکان چالهان اوغلو قصد جدایی از اینتر را ندارد

هاکان چالهان اوغلو قصد جدایی از اینتر را ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک بازیساز ترکیه ای قصد جدایی از اینتر و حضور در بایرن مونیخ را ندارد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا علی رغم پیشنهاد جدی بایرن مونیخ برای جذب هاکان چالهان اوغلو از اینتر برای فصل آینده این بازیکن قصد جدایی از تیم تیم ایتالیایی را ندارد. فابریزیو رومانو هم چندی پیش گزارش داده بود هاکان چالهان اوغلو آینده خود را روشن کرده و قصد دارد در اینتر بماند زیرا در این باشگاه خوشحال است و از این پروژه تیم با تغییر مالکیت باشگاه برای فصول آینده متقاعد شده است.

البته تیم بایرن مونیخ هنوز هیچ پیشنهاد رسمی به اینتر ارائه نکرده و تماس ها و مذاکرات فقط با این بازیکن و مدیر برنامه های او انجام شده است. هاکان چالهان اوغلو تصمیم دارد در اینتر بماند زیرا در این باشگاه از شرایط خود رضایت دارد و علی رغم آشنایی با جو فوتبال آلمان به دلیل سابقه حضور در هامبورگ و همچنین بایرلورکوزن قصدی برای حضور در ترکیب تیم وینسنت کمپانی برای فصل آتی نخواهد داشت.

هاکان چالهان اوغلو در حال حاضر همراه با تیم ملی فوتبال ترکیه در حال حاضر در رقابت های یورو ۲۰۲۴ حضور دارد و یکی از مهره های مهم تیم سیمونه اینزاگی در فصول گذشته و در راه کسب عنوان قهرمانی فصل گذشته سری آ بود و در فصل آینده هم مربی اینتر حساب ویژه ای را روی او باز کرده است.

۱۰۰۹