لحظه‌ای که مسی از داور اروگوئه‌‌ای خشمگین شد

لحظه‌ای که مسی از داور اروگوئه‌‌ای خشمگین شد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین با نتیجه یک بر صفر بر شیلی غلبه کرد و به یک چهارم نهایی کوپا آمریکا راه پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات جنجال بازی مربوط به جمع شدن بازیکنان تیم ملی آرژانتین دور آندرس ماتونته داور بازی بود. در حقیقت در یکی از صحنه ها، مسی درگیری شدیدی با داور اروگوئه ای بازی داشت. 

ستاره اینتر میامی از داور به خاطر این که در برخی صحنه ها در مقابل خشونت بازیکنان شیلی مماشات کرده بود، به شدت عصبانی بود. بازیکنان شیلی در کل بازی فقط دو کارت زرد گرفتند در حالی که چند تکل خطرناک زدند. 

مسی به همین خاطر با خشم به سوی داور رفت و خطاب به او گفت:" داور، در هیچ صحنه ای نمی خواهی دخالت کنی؟ پس کی کارت می دهی؟ کارت زردت را کجا گذاشتی؟ می خواهی آن را به من نشان بدهی؟" 

آرژانتین در آخرین لحظات مقابل شیلی به گل رسید و با برد با نتیجه یک بر صفر توانست صعودش را از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین قطعی کند و به یک چهارم نهایی راه پیدا کند. مسی با مصدومیتی جزئی بازی مقابل شیلی را ترک کرد و احتمالا در مقابل پرو استراحت کند و خودش را برای یک هشتم نهایی تکرار کند. آرژانتینی ها امید زیادی دارند تا برای دومین دوره متوالی به قهرمانی کوپا آمریکا دست پیدا کنند.

4125