چلسی به دنبال جذب مهاجم سوئدی نیوکاسل

چلسی به دنبال جذب مهاجم سوئدی نیوکاسل

پایگاه خبری فوتبالی- شایعات حاکی از آن است که جدیدترین گزینه‌ی تیم چلسی برای تقویت خط حمله الکساندر ایساک مهاجم سوئدی نیوکاسل است.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی در ادامه‌ی بررسی‌ها برای جذب مهاجم نوک اینبار به دنبال جذب الکساندر ایساک مهاجم سوئدی نیوکاسل خواهد رفت و آبی‌ها قصد دارند او را در کنار نیکولاس جکسون، کریستوفر انکونکو و مارک گویو بازیکن جوانی که از بارسلونا به خدمت خواهند گرفت، در اختیار داشته باشند.

به گزارش سایت دیلی میل، امروز صبح صحبت‌های اولیه‌ای بین دو باشگاه چلسی و نیوکاسل بر سر انتقال الکساندر ایساک صورت گرفته است. آبی‌ها خواهان امضای قرارداد با این ملی پوش سوئدی هستند و این موضوع را به اطلاع نیوکاسل رسانده‌اند.

نیوکاسل به شکل جدی قصد حفظ ایساک را ندارد اما با یک پیشنهاد بزرگ راضی به فروش او خواهد شد. با اینکه احساس می‌شود نیاز به یک فروش بزرگ دارند اما در صورتی که چلسی پیشنهادی در حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون یورو ارائه کند می‌تواند مورد موافقت قرار گیرد.

الکساندر ایساک ۲۴ ساله که در تابستان ۲۰۲۲ از رئال سوسیداد به نیوکاسل پیوست در طول دو فصل پس از انجام ۶۷ بازی توانسته آمار ۳۵ گل و ۴ پاس گل را ثبت کرده است.

در حال حاضر چلسی در کنار ایساک، بازیکنانی همچون گیراسی و دوران را زیر نظر دارد و همچنین آبی‌ها قصد دارند هرچه زودتر روملو لوکاکو را هم به فروش برسانند.

۱۴۲۸