آقاسی نه بند فسخ دارد و نه پیشنهادی از استقلال!

آقاسی نه بند فسخ دارد و نه پیشنهادی از استقلال!

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع تراکتور حداقل برای یک فصل دیگر در این تیم ماندنی است.

به گزارش فوتبالی، عارف آقاسی یکی از خریدهای ابتدای فصل گذشته تراکتور بود. بازیکنی که مورد توجه استقلال و جواد نکونام هم قرار داشت ولی توسط تی‌تی ها هایجک شده و سر از تبریز درآورد.

آقاسی در تبریز روزهای خوبی را تجربه کرد و توانست زوج موفقی با شجاع خلیل‌زاده تشکیل دهد و جزو معدود بازیکنان فصل گذشته بود که مورد اقبال پرشورها هم قرار داشت. مدافعی که دومین بازیکن تراکتور پس از حسین پورحمیدی محسوب می‌شود که بیشترین دقایق را در طول فصل برای قرمزها به میدان رفته است.

اما یک مصاحبه عجیب از مدافع خوزستانی در روزهای پایانی لیگ برتر منتشر شد که وی مدعی شده بود در قراردادش بند فسخ دارد و باید برای آینده تصمیم‌گیری کند که این ادعای آقاسی اصلاً درست نیست و این مدافع هیچ بند فسخی در قراردادش ندارد.

همین موضوع باعث شد تا بحث علاقه دوباره استقلال به آقاسی همانند فصل گذشته مطرح شود که این شایعه درست نبود و نکونام بابت اتفاقات ابتدای فصل گذشته و اینکه آقاسی به یکباره پس از مذاکره با استقلال به تراکتور پیوست از این بازیکن دلخور است و حتی دلخوری خود را در بازی رفت دو تیم استقلال و تراکتور در تهران در مواجهه با شاگرد سابقش نشان داد.

بنابراین عارف آقاسی به واسطه باقی ماندن یک سال از قراردادش در تراکتور ماندنی است و فصل بعد هم با پیراهن قرمز در تبریز توپ خواهد زد.

1997