مدافع تیم ملی اتریش گزینه جدید تقویت خط دفاعی اینتر

مدافع تیم ملی اتریش گزینه جدید تقویت خط دفاعی اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه اینتر به دنبال جذب مدافع تیم ملی اتریش خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، پس از منتفی شدن انتقال الساندرو بونگیورنو به اینتر و تمایل بالای این بازیکن باشگاه تورینو برای همکاری با آنتونیو کونته در باشگاه ناپولی حالا مدیران اینتر و سرمربی این تیم یعنی سیمونه اینزاگی در جستجوی جذب یک مدافع جدید هستند و یکی از مهمترین گزینه ها مدافع موفق تیم ملی اتریش در یورو ۲۰۲۴ است. باشگاه اینتر طبق اعلام نشریه کوریره دلا اسپورت ایتالیا قصد دارد کوین دانسو مدافع اتریشی را از لنس فرانسه به خدمت بگیرد. در صورت فروش استفان دی فرای باشگاه اینتر به دنبال جذب دانسو خواهد بود که میتواند هزینه ای نزدیک به الساندرو بونگیورنو داشته باشد.

این بازیکن در دیدار برابر فرانسه در یورو ۲۰۲۴ چهره شد و کیلیان امباپه ستاره خروس ها در این دیدار و در اواخر این بازی در دوئلی هوایی با کوین دانسو، ملی‌پوش اتریش از ناحیه بینی به شدت مصدوم شد و در پی خونریزی شدید ناچار شد، میدان را ترک کند و از پس با ماسک مخصوص در رقابت ها حضور دارد.

کوین دانسو مدافع لنس چندی پیش قرارداد خود را با این تیم را تا ۲۰۲۷ تمدید کرد و احتمالا این بازیکن با نمایش خوب خود در یورو ۲۰۲۴ قیمتی بالاتر نسبت به روزهای پیش از آغاز یورو خواهد داشت.

۱۰۰۹