پایان کار رونالدو در یورو 2024؛ فرانسه راهی نیمه نهایی شد

پایان کار رونالدو در یورو 2024؛ فرانسه راهی نیمه نهایی شد

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2024 تیم ملی فرانسه و تیم ملی پرتغال به مصاف هم رفتند و در نهایت در پایان این بازی تیم ملی فرانسه موفق شد در ضربات پنالتی تیم ملی پرتغال را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی در پایان 120 دقیقه هر دو تیم نتوانستند گلی به ثمر برسانند و تلاش های آن ها بی ثمر بود و این قضیه موجب شد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی یاران رونالدو نتوانستند فرانسه را شکست بدهند و در نهایت باختند. تمامی پنالتی های فرانسه در این بازی به گل تبدیل شد و دیوگو کاستا دروازه بان تیم ملی پرتغال نتوانست مثل بازی مقابل اسلوونی پنالتی ها را مهار کند.

تیم ملی پرتغال در ضربات پنالتی آخر بازی، توسط ژائو فلیکس پنالتی خراب کرد. کریستیانو رونالدو پنالتی اول پرتغال را به گل تبدیل کرد اما با پنالتی خراب کردن فلیکس در نهایت فرانسوی ها توانستند به نیمه نهایی یورو 2024 برسند.

حالا تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی با تیم ملی اسپانیا روبرو خواهد شد. کار رونالدو در یورو 2024 هم به پایان رسید و این یورو، آخرین یوروی او بود.

تماشای خلاصه بازی

1471