دروازه‌بان پرتغال چند پنالتی را خلاف جهت پرید؟

دروازه‌بان پرتغال چند پنالتی را خلاف جهت پرید؟

پایگاه خبری فوتبالی - دیوگو کاستا دروازه بان تیم ملی پرتغال در ضربات پنالتی پایان بازی تیم ملی فرانسه مقابل تیم ملی پرتغال، اصلا عملکرد خوبی نداشت و نتوانست هیچ کدام از پنالتی های فرانسوی ها را مهار کند.

به گزارش فوتبالی ، در حالی که دیوگو کاستا در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024 موفق شده بود با گرفتن سه پنالتی مقابل اسلوونی، صعود تیم ملی پرتغال را به مرحله یک چهارم نهایی رقم بزند، این بار در مرحله یک چهارم نهایی نتوانست پنالتی گیری کند.

در حقیقت تمامی پنج پنالتی فرانسوی ها در انتهای بازی به گل تبدیل شدند و دیوگو کاستا حتی یک مهار هم در ضربات پنالتی نداشت. نکته منفی برای این دروازه بان، این است که او چهار پنالتی را خلاف جهت پرید و این قضیه نشان می دهد که او آن قدر ها هم که می گفتند، دروازه بان پنالتی گیری نیست. دیوگو کاستا فقط روی پنالتی ژول کنده در جهت درست پرید که آن هم به گل تبدیل شد.

تیم ملی پرتغال با پنالتی خراب کردن ژائو فلیکس از یورو 2024 حذف شد و به این ترتیب کار کریستیانو رونالدو در این بازی ها به طور کامل تمام شد. رونالدو پنالتی اول پرتغال را زد و آن را به گل تبدیل کرد اما در نهایت پرتغالی ها صعود نکردند.

1471