حریف آرژانتین در نیمه نهایی کوپا آمریکا 2024 مشخص شد

حریف آرژانتین در نیمه نهایی کوپا آمریکا 2024 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - کانادا با برتری مقابل ونزوئلا در ضربات پنالتی، حریف آرژانتین در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا 2024 شد.

به گزارش فوتبالی، در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2024، تیم های ونزوئلا و کانادا بامداد امروز از ساعت 04:30 به وقت تهران در استادیوم AT&T Arena به مصاف هم رفتند. دو تیم در حالی برابر هم صف آرایی می کردند که ونزوئلا در مرحله گروهی با کسب 9 امتیاز، مقتدرانه به عنوان صدرنشین گروه B راهی یک چهارم نهایی شد و کانادا بعد از آرژانتین در رده دوم گروه A قرار گرفت تا بدین ترتیب حریف ونزوئلا در یک چهارم نهایی شود.

در نیمه اول، کانادا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13، یاکوب شافلبرگ موفق شد گل اول را برای کانادا به ثمر برساند. بعد از این گل، ونزوئلا بازی هجومی را در دستور کارش قرار داد و موقعیت های زیادی روی دروازه کانادا خلق کرد، اما هیچ کدام ثمری نداشت. 

در نیمه دوم ونزوئلا موفق شد در دقیقه 64 با ضربه سالمون راندون به گل مساوی دست پیدا کند تا ضربات پنالتی، تعیین کننده برنده این بازی باشد.

در ضربات پنالتی، کانادایی ها 4 ضربه از 6 پنالتی خود را گل کردند و لیام میلر و استفان ایستاکیو تنها افرادی بودند که پنالتی خود را از دست دادند، اما ویلکر آنخل، جفرسون ساوارینو و یانگل هررا 3 پنالتی از 6 پنالتی ونزوئلا را از دست دادند تا کانادا با پیروزی 4-3 در ضربات پنالتی راهی مرحله بعدی شود.

4416