خاطره بازی با روزی که رونالدو در سانتیاگو برنابئو معارفه شد

خاطره بازی با روزی که رونالدو در سانتیاگو برنابئو معارفه شد

پایگاه خبری فوتبالی- در سال ۲۰۰۹ و در چنین روزی کریستیانو رونالدو به رئال مادرید پیوست.

به گزارش فوتبالی، حضور ۸۰ هزار نفری تماشاگران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در سال ۲۰۰۹ یک رکورد برای مراسم معارفه یک بازیکن در دنیای فوتبال به حساب می آید. پیش از آن دیه گو مارادونا در سال ۱۹۸۴ با پیوستن به تیم ناپولی ۷۵ هزار تماشاگر ایتالیایی را به ورزشگاه شهر ناپل کشانده بود و در زمان خود رکورددار بود اما رونالدو این آمار را جابجا کرد.

 کریستیانو رونالدو که با رقمی در حدود ۹۴ میلیون یورو به رئال مادرید پیوسته بود پیش از اینکه به شهر مادرید وارد شود حدود ۳۱ میلیون یورو سود خالص وارد خزانه باشگاه رئال مادرید کرد و این امر به دلیل فروش پیراهن های رئال مادرید با شماره و نام کریستیانو رونالدو بود که به خصوص استقبال گسترده ای از آن در چین و ژاپن شده بود.

حالا قرار است کیلیان امباپه ستاره تیم ملی فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن پس از کش و قوس های بسیار و سال ها انتظار هواداران باشگاه رئال مادرید در نهایت به این تیم بپیوندد و پس از پایان رقابت های یورو ۲۰۲۴ هم به صورت رسمی به هواداران این باشگاه پر افتخار فوتبال اروپا معرفی شود و اکنون طبق اعلام رسمی باشگاه رئال مادرید معارفه کیلیان امباپه در تاریخ ۱۶ جولای در برنابئو به نظر یک مراسم تاریخی خواهد بود و شاید رکورد های مراسم رونالدو شکسته شود.

۱۰۰۹