جنجال زمان ثبت قرارداد زکی‌پور با استقلال؛ ماجرای لباسی که حاشیه‌ساز شد

جنجال زمان ثبت قرارداد زکی‌پور با استقلال؛ ماجرای لباسی که حاشیه‌ساز شد

پایگاه خبری فوتبالی- بازگشت میلاد زکی‌پور به استقلال با حاشیه‌های زیادی همراه بوده است. 

به گزارش فوتبالی، انتشار عکس هایی از میلاد زکی پور در فضای مجازی حاشیه هایی را برای این بازیکن درست کرده است. 

جدا از انتقادهای هواداران استقلال از کیفیت فنی زکی پور در فضای مجازی، شباهت لباس این بازیکن در جشن قهرمانی سپاهان با لباسی که او در روز رونمایی از تیم جدیدش پوشیده، این تصور را به وجود آورده است که این بازیکن در زمان جشن قهرمانی سپاهان به باشگاه استقلال رفته و قراردادش را برای فصل بعد امضا کرده است.

همین مساله باعث شده تا هواداران سپاهان از دست این بازیکن عصبانی بوده و انتقادهای زیادی را علیه او مطرح کنند. با این حال و علیرغم یکی بودن لباسهای خرید جدید استقلال، دقت در عکسهای این بازیکن مشخص می‌کند که دو عکس در دو زمان متفاوت ثبت شده است.

 در این دو عکس از ریشهای زکی‌پور مشخص است که دو عکس با فاصله حداقل چندین روزه گرفته شده است و این تصور که او در روز جشن قهرمانی به باشگاه استقلال برای امضای قرارداد رفته درست نیست. 

چند فصلی است که جابجایی بازیکنان میان تیم‌های سپاهان و استقلال و پرسپولیس با حاشیه‌های زیادی همراه است به همین دلیل کوچکترین نکته‌ای در این زمینه می‌تواند باعث اعتراض هواداران و به وجود آمدن جو منفی علیه آن بازیکن بشود. به همین دلیل است که عکس میلاد زکی‌پور در این چند روز حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است. 

4326