حمله مربی تیم ملی آلمان به داور در تونل ورزشگاه!

حمله مربی تیم ملی آلمان به داور در تونل ورزشگاه!

پایگاه خبری فوتبالی - اتفاقات بازی اسپانیا و آلمان باعث خشم کادر فنی ژرمن ها شد.

به گزارش فوتبالی، آلمان با نتیجه دو بر یک شکست خورد که در پایان بازی ساندرو واگنر دستیار یولیان ناگلسمن، سرمربی تیم ملی آلمان در تونل ورزشگاه به شدت به آنتونی تیلور داور بازی انتقاد کرد. بیلد گزارش داده است که واگنر نمی توانسته جلوی خشم خود را بگیرد چرا که معتقد بوده که هند پنالتی کوکوریا گرفته نشده است. 

واگنر به شدت عصبانی بوده و صدایش را بالا برده و به تیلور توهین کرده و خشم خود را از گرفته نشدن پنالتی در وقت اضافه ابراز کرده است. تیلور در پایان بازی حاضر نشد که در مورد تصمیمش توضیح بدهد. در حقیقت در پایان بازی، تیلور و دستیارانش با سرعت با یک ون مشکی از ورزشگاه خارج شدند. 

ناگلسمن در کنفرانس مطبوعاتی بیان کرد :" سالها تلاش می کنم که بفهمم که چرا بر اساس یک شرایط پنالتی گرفته می شود یا گرفته نمی شود. به طور مثال وقتی جمال توپ را شوت می کند و به دست کوکوریا برخورد می کند، پنالتی گرفته نمی شود. مشخص است که حرکت دستش غیرطبیعی نبوده اما توپ به سوی دروازه می رفته و بازیکن اسپانیایی با دستش جلوی حرکت آن را می گیرد. این کار را عمدی نکرده اما وقتی که توپ به سوی دروازه حرکت می کند، عمدی بودنش مهم نیست." 

4125