شرط بازیکن تازه یوونتوس برای این تیم؛ نامزدم را هم بیاورید

شرط بازیکن تازه یوونتوس برای این تیم؛ نامزدم را هم بیاورید

پایگاه خبری فوتبالی- چند روز قبل باشگاه یوونتوس با داگلاس لوییز بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استون ویلا قرارداد امضا کرد تا این بازیکن برزیلی و ملی پوش به یوونتوس بپیوندد. البته یکی از شرط های این بازیکن برای یوونتوسی ها حضور نامزدش در تیم زنان این باشگاه بود.

به گزارش فوتبالی، تیم فوتبال یوونتوس برای بستن تیمی قدرتمند در فصل آینده سری آ ایتالیا، نقل و انتقالات خود را شروع کرده است. آنها چند روز پیش به سراغ داگلاس لوییز ستاره فصل گذشته استون ویلا رفتند و این بازیکن را به تیم خود آوردند. داگلاس لوییز این روز ها همراه با تیم ملی برزیل در مسابقات کوپا آمریکا حاضر است و مراسم معارفه این بازیکن به بعد از مسابقات کوپا موکول شده است.

البته داگلاس لوییز برای بیانکوری یک شرط عجیب هم گذاشت و آن این بود که نامزد این بازیکن هم به یوونتوس بپیوندد. نامزد داگلاس لوییز، آلیشا لمن است که در اینستاگرام چهره پر طرفداریست و در تیم زنان استون ویلا بازی می کرد. او همچنین سابقه پوشیدن لباس تیم ملی سوییس را هم دارد و بازیکن بدی هم نیست. البته عمده شهرت او به فعالیت های او در اینستاگرامش مربوط است.

باشگاه یوونتوس هم طبق قولی که به داگلاس لوییز داده بود امروز با نامزد او یعنی آلیشا لمن قرارداد امضا کرد تا این دو بازیکن در فصل آینده در تیم های مردان و زنان یوونتوس حضور داشته باشند.

یوونتوس فصل گذشته نه در بخش مردان و نه در بخش زنان نتوانست قهرمانی سری آ را کسب کند.

۶۰۰۱