ستاره منچسترسیتی با الاتحاد به توافق رسید؟

ستاره منچسترسیتی با الاتحاد به توافق رسید؟

پایگاه خبری فوتبالی - رودی گایتی خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که کوین دی بروینه با باشگاه الاتحاد به توافق رسیده تا به عربستان برود.

به گزارش فوتبالی، دی بروینه چند روز پیش گفته بود که اگر پیشنهاد خوبی از عربستانی ها دریافت کند، آماده است تا آن را بپذیرد و حالا به نظر می رسد که او با باشگاه عربستانی به توافق رسیده باشد. در حقیقت ستاره بلژیکی تایید کرده بود که مهم است که بتواند درآمد خوبی داشته باشد تا به دوستان و اقوامش کمک کند. 

دی بروینه تا سال 2025 با منچسترسیتی قرارداد دارد و اگر سیتی او را در این تابستان نفروشد، سال آینده می تواند رایگان جدا شود. الاتحاد فصل خوبی را نداشته است و کریم بنزما نتوانست به عنوان ستاره اصلی این تیم، عملکرد درخشانی را از خود ارائه بدهد. حالا دی بروینه این شانس را دارد تا به ستاره فرانسوی ملحق شود و خط حمله قدرتمندی را در این تیم تشکیل بدهد.

دی بروینه یکی از اهداف مورد نظر باشگاه های عربستانی در سالهای اخیر بوده است. وی به همراه تیم ملی بلژیک نتوانست یوروی خوبی را داشته باشد و تیمش در یک هشتم نهایی توسط فرانسه حذف شد و حالا او باید در مورد آینده اش تصمیم بگیرد. اگر دی بروینه در این تابستان به عربستان نرود، احتمال چنین اتفاقی در سال 2025 زیاد خواهد بود.

4125