قربانی: یک تیم فرانسوی و دو تیم روسی مرا می خواهند/ مبلغ رضایتنامه من 3 میلیون یورو است

قربانی: یک تیم فرانسوی و دو تیم روسی مرا می خواهند/ مبلغ رضایتنامه من 3 میلیون یورو است

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک جوان تیم ملی یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود که بعد از حضور چند ماهه در روسیه با پیشنهادهای جذابی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، در نقل و انتقالات زمستان ۱۴۰۲ بود که باشگاه اورنبورگ روسیه تصمیم گرفت محمد قربانی، هافبک دفاعی سپاهان را به خدمت بگیرد. بازیکنی که در ۲۲ سالگی یک میلیون یورو به سپاهان سود رساند و البته به روسیه رفت و برای اورنبورگ هم بازی‌های کم‌نقصی ارائه داد. حالا قربانی به واسطه حضور در ترکیب اورنبورگ، هم در ترکیب تیم ملی به میدان رفته و هم با پیشنهادهای جذابی مواجه شده است.

یک تیم فرانسوی و البته چند باشگاه قدرتمند روسی برای جذب قربانی اقدام کرده‌اند اما درخواست ۳ میلیون یورویی اورنبورگ برای فروش این بازیکن ایرانی باعث شده تا فعلاً انتقالی انجام نشود. احتمالا دیر یا زود شاهد حضور قربانی در تیمی بهتر و معتبرتر خواهیم بود. خودش می‌گوید شاید نیم‌فصل لیگ روسیه زمان مناسبی برای این انتقال باشد. گفت‌وگو با لژیونر ایرانی لیگ روسیه پیش روی شما است.

حدود ۵ ماه است که در اورنبورگ حضور داری و اینقدر خوب ظاهر شده‌ای که گویا پیشنهادهای مهمی هم به دستت رسیده. در این مورد صحبت می‌کنی؟

اوایل دقایق کمی بازی می‌کردم اما خیلی زود به ترکیب اصلی رسیدم و حتی برای اورنبورگ گل هم زدم. الان هم چند پیشنهاد خوب به باشگاه رسیده اما فعلاً تصمیمی در این رابطه گرفته نشده است.

از چه تیم‌هایی؟ یکی از آنها فرانسوی است؟

یک تیم فرانسوی مرا می‌خواهد اما واقعیتش اسمش را از باشگاه سوال نکرده‌ام. در لیگ روسیه هم زسکا مسکو و دینامو مسکو برای جذب من نامه‌نگاری کرده‌اند اما بر سر رضایتنامه توافقی به دست نیامده است.

چرا؟ مگر اورنبورگ چقدر پول رضایتنامه می‌خواهد؟

تا جایی که من در جریان هستم، رقم رضایتنامه‌ام را ۳ میلیون یورو تعیین کرده‌اند.

2636