واکنش مدافع برزیلی به شایعه پیشنهاد رئال مادرید و منچسترسیتی

واکنش مدافع برزیلی به شایعه پیشنهاد رئال مادرید و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - موریلو مدافع میانی 22 ساله ناتینگام فارست به شایعه تمایل تیم هایی نظیر رئال مادرید و منچسترسیتی به خودش واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی برزیلی تا سال 2028 با ناتینگام قرارداد دارد اما برخی رسانه های انگلیسی مدعی شده اند که رئال مادرید و منچسترسیتی جویای شرایط این مدافع میانی شده اند و البته آرسنال نیز می تواند یکی از گزینه های او باشد. این مدافع به نظر می رسد که از این شایعات خیلی خوشحال است چرا که در این باره می گوید :" اگر پپ با من تماس بگیرد، وحشت خواهم کرد. فکر می کنم که در حال حاضر هر کسی در دنیا رویای بازی در منچسترسیتی یا رئال مادرید را داشته باشد. چنین تیم هایی هر سال حداقل یک جام کسب می کنند و سطح رقابت در چنین تیم هایی خیلی بالاست. هیچ کس قبول نمی کند که حتی یک شکست داشته باشند." 

البته در حال حاضر اولویت رئال مادرید برای خط دفاعی روی جذب لنی یورو مدافع 18 ساله لیل است که در حال چانه زنی برای کاهش قیمت او هستند. سیتی نیز بعید است که به سراغ موریلو برود. از سویی گفته می شود که آرسنال نیز در َآستانه جذب کالافیوری مدافع میانی تیم ملی ایتالیا و بولونیا قرار دارد و بعید است که آنها نیز به دنبال این مدافع باشند.

4125