پیام تبریک محمدرضا زنوزی مطلق به رئیس‌ جمهور منتخب

پیام تبریک محمدرضا زنوزی مطلق به رئیس‌ جمهور منتخب

پایگاه خبری فوتبالی- محمدرضا زنوزی مطلق رئیس هیأت مدیره گروه توسعه سرمایه‌گذاری دریک و مالک باشگاه تراکتور، انتخاب جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه رسمی باشگاه تراکتور، در متن پیام زنوزی‌مطلق آمده است:

إِنَّ اللَّهَ لا یغَیرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّی یغَیرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ

همانا خداوند حال قومی را تغییر نمی‌دهد تا آنکه آنان حال خود را تغییر دهند

سوره الرعد - آیه ۱۱

برادر گرانقدر و دلسوز 

جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان  

انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان «رئیس جمهور» در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. 

بی‌تردید انتخاب تاریخی هر ملّتی، بنیان اتخاذ تصمیماتی را ایجاد می‌کند که کشور را به سمت رشد، توسعه و سعادت ملّی رهنمون می‌سازد. 

مشارکت آحاد جامعه در این انتخابات پیامی حکیمانه جهت ترسیم چشم‌اندازی روشن برای ایران و خونی تازه در رگ‌های جمهوریت نظام مقدس اسلامی بود. بر همین اساس حوادث تاریخ‌ساز و سرنوشت‌ساز هر ملتی که ریشه در عقلانیت دارد، بی‌شک گام‌های اساسی در راستای سعادت و خوشبختی آینده مردمان آن سرزمین خواهد داشت.

انتخاب مردی وارسته از خطه همواره سرافراز آذربایجان برای مدیریت کلان کشور افتخار و در عین حال مسئولیتی بزرگ به همراه دارد، با عنایت به سوابق درخشان و خالصانه و پایبندی به اصول اخلاقی و پاکدستی‌تان، امید دارم که با همّت و پشتکار حضرتعالی و همراهی سایر مسئولان، مسیری درخشان برای مردم همیشه صبور کشورمان ترسیم کنید.

ضمن آرزوی توفیق و سربلندی حضرتعالی در قامت رییس دولت، انتخاب «اصلح» از سوی مردم شریف و فهیم ایران اسلامی و نقش کارآفرینان، فعالین صنعتی و اقتصادی، فرهیختگان و مدیران کارشناس، در راهبرد این پیروزی را اساسی دانسته و امیدواریم با درایت جنابعالی و با جلب مشارکت عموم مردم و سرمایه‌گذاران، به موازات گشایش‌های بین‌المللی، شرایطی فراهم شود تا ایران به یک کارگاه بزرگ سازندگی و مرکزی برای جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی جهت خلق برندهای جهانی با محوریت ایران عزیز تبدیل شود.

 

خدمت‌گذار ملّت ایران

محمدرضا زنوزی‌مطلق

1999