خبر ویژه/ مهرداد محمدی در دفتر تراکتور رویت شد و پاسخ استقلال را نداد! تراکتوری شد؟

خبر ویژه/ مهرداد محمدی در دفتر تراکتور رویت شد و پاسخ استقلال را نداد! تراکتوری شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – آیا دلیل حضور بازیکن استقلال در دفتر شرکت هواپیمایی مالک باشگاه تراکتور، فقط یک دیدار دوستانه بوده است؟

به گزارش فوتبالی، دیروز عصر بود که دوربین “فوتبالی” با انتشار ویدیویی اختصاصی از حضور مهرداد محمدی و میلاد محمدی در دفتر هواپیمایی آتا در تهران خبر داد و همین موضوع باعث ایجاد برخی گمانه‌زنی‌ها پیرامون مذاکره تی‌تی‌ها با این دو بازیکن در فصل نقل و انتقالات شد.

اما امروز یکی از خبرگزاری ها در ادعایی عجیب مطرح کرد که مهرداد محمدی چند روزی هست که به تماسهای مدیران باشگاه استقلال پاسخ نمی‌دهد و با توجه به آنکه هنوز ادامه همکاری او با این تیم برای فصل آینده مشخص نشده، شاید محمدی قصد داشته باشد فصل آینده، به جای تهران، در تبریز توپ بزند!

 

سعید مظفری‌زاده سرپرست مدیرعاملی تراکتور در واکنش به حضور این دو بازیکن در یکی از دفاتر مالک باشگاه تراکتور، گفته که این تیم با بازیکنان دارای قرارداد مذاکره نمی‌کند اما در ادامه و در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ای برای جذب برادران محمدی دارند یا نه پاسخ مبهمی داده و عنوان داشته نام بازیکنی را نخواهد برد و بر حسب نیاز تیمشان به دنبال جذب بازیکن خواهند بود.

پیگیری ها حاکی از این است که برادران محمدی برای مذاکره با مدیران تراکتور به دفتر هواپیمایی آتا نرفته بودند و قصد داشتند یکی از دوستانشان را ببینند. دوستی که گویا دوستان فوتبالیست زیادی دارد. باید دید در روزهای آینده چه اتفاق هایی می افتد!

1997