عضو جدید هیات مدیره آبی‌ها حمایت از پرسپولیس را تکذیب کرد؛ عاشق استقلالم!

عضو جدید هیات مدیره آبی‌ها حمایت از پرسپولیس را تکذیب کرد؛ عاشق استقلالم!

پایگاه خبری فوتبالی- عضو جدید هیات مدیره استقلال، پرسپولیسی بودنش را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، سه روز پیش بود که اعضای هیات مدیره استقلال به طور رسمی مشخص شدند. اما میان اسامی اعلام شده، یک نام باعث تعجب هواداران استقلال شد.

مصطفی کارخانه که کمتر کسی انتظار حضور او در هیات مدیره یک باشگاه فوتبالی را داشت، جدا از اینکه کلا به عنوان یک چهره والیبالی شناخته می‌شود تا فوتبالی، به خاطر یک موضوع دیگر هم سوژه شده بود.

او سه سال قبل در یک برنامه تلویزیونی گفته بود پرسپولیسی هستم اما دوستان استقلالی زیادی دارم و همین باعث شده بود تا حضور او در هیات مدیره استقلال، بدون حساسیت نباشد.

کارخانه که پیش از این اعلام کرده بود، قبل از ورود به والیبال، اهل فوتبال بوده، حالا در یک وضعبت باور نکردنی، طرفداری‌اش از پرسپولیس را رد کرده و در مصاحبه‌ای گفته است:"من هیچ وقت پرسپولیسی نبودم. سال‌ها پیش گفتم که هم طرفدار پرسپولیس و هم طرفدار استقلال هستم. اتفاقا دوستان من مثل علی جباری، غلامرضا فتح‌آبادی و حتی پدر فرهاد و فرزاد مجیدی همگی استقلالی هستند!"

همچنین کارخانه به این نکته اشاره کرده که حالا عاشق استقلال است و برای موفقیت این تیم همه تلاشش را به کار خواهد گرفت. البته با توجه به انتخابات ریاست جمهوری و تغییر و تحولات در مجموعه دولت، به نظر می رسد که کارخانه در هیات مدیره استقلال، ماندگار نباشد.

۲۶۳۶