رسمی؛ هافبک بارسلونا با ادامه یورو 2024 وداع کرد

رسمی؛ هافبک بارسلونا با ادامه یورو 2024 وداع کرد

پایگاه خبری فوتبالی - فدراسیون فوتبال اسپانیا در بیانیه ای تایید کرد که پدری هافبک بارسلونا نمی تواند در ادامه یورو بازی کند.

به گزارش فوتبالی، پدری دچار مصدومیت از ناحیه زانوی پای چپ شده و نمی تواند در نیمه نهایی یا فینال احتمالی یورو شرکت کند. این بازیکن بین چهار تا شش هفته از میادین دور خواهد بود. البته پدری همچنان بخشی از اردوی تیم ملی اسپانیا می ماند و در همان جا به ریکاوری ادامه خواهد داد. 

پدری پس از برخورد با تونی کروس در شروع بازی آلمان و اسپانیا در اشتوتگارت دچار مصدومیت شد. بازیکن آلمانی در بیانیه ای به صورت رسمی از پدری عذرخواهی کرد. هافبک بارسلونا دوست داشت که در بازی بماند اما چاره ای جز این نداشت که کنار بکشد.

پدری بدین ترتیب اردوی پیش فصل بارسلونا را هم از دست می دهد و باید دید که در چه شرایطی به شروع فصل می رسد چرا که بارسا باید در روز 28 مرداد اولین بازی لالیگایی خود را داشته باشد و احتمالا پدری به شروع لالیگا نمی رسد.  

تیم ملی اسپانیا باید بازی حساسی مقابل فرانسه داشته باشد. دنی اولمو که جمعه جایگزین پدری شده بود، عملکرد درخشانی از خود ارائه داد و شانس زیادی برای فیکس شدن در مقابل فرانسه در نیمه نهایی دارد.

4125