عکس؛ وقتی آردا گولر توپ جمع‌کن بود و کنار زمین کیک می‌خورد

عکس؛ وقتی آردا گولر توپ جمع‌کن بود و کنار زمین کیک می‌خورد

پایگاه خبری فوتبالی - آردا گولر در حال حاضر یکی از ستاره های تیم ملی ترکیه و یکی از آینده دار ترین بازیکنان دنیای فوتبال به حساب می آید اما سال ها پیش شرایط برای او به این شکل نبوده است.

به گزارش فوتبالی ، آردا گولر در رقابت های یورو 2024، در بازی تیم ملی ترکیه مقابل تیم ملی گرجستان موفق شد یک گل دیدنی به ثمر برساند. از سوی دیگر این بازیکن ترکیه ای در بازی تیم ملی ترکیه مقابل تیم ملی اتریش هم یک پاس گل داد. حالا ترکیه ای ها به مصاف تیم ملی هلند می روند و باید دید که آردا گولر مقابل لاله های نارنجی چه عملکردی از خودش نشان می دهد.

آردا گولر شش سال پیش در در سوپرلیگ ترکیه یک توپ جمع‌کن بوده است. البته او در آن زمان بازیکن آکادمی فنرباغچه بوده است. تصویری از گولر به تازگی منتشر شده است که مربوط به سال 2018 است. گولر در آن زمان در حال خوردن تغذیه در کنار زمین است. حالا پس از شش سال، آردا گولر در نوزده سالگی تبدیل به ستاره ترکیه ای ها شده است و بازیکن رئال مادرید است.

در سال 2018 بازیکنی مثل کیلیان امباپه توانسته بود قهرمان جام جهانی شود. امباپه هم به تازگی به رئال مادرید پیوسته است و با آردا گولر هم‌تیمی می شود.

1471