جلالی: تیم ملی نوجوانان می‌تواند برای آینده امیدوار کننده باشد

جلالی: تیم ملی نوجوانان می‌تواند برای آینده امیدوار کننده باشد

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان خیلی می‌توانند برای آینده امیدوارکننده باشند. امیدوارم هرچه سریع‌تر تیم شکل بگیرد و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد یک تیم نوجوانان خوب و قوی باشیم.

به گزارش فوتبالی، مجید جلالی در حاشیه حضور در تمرین انتخابی تیم ملی نوجوانان، اظهار داشت: عباس چمنیان و گروهش ۲۴ ساعته در دور کشور، تمرینات انتخابی برگزار می‌کنند. این اردوی ۸ روزه هم و در قالب ۴ گروه برگزار و اکنون یک کار انتخابی انجام می‌شود تا بازیکنان را شناسایی کنند.

وی افزود: این مرحله‌ای است که باید حدود یک سال قبل انجام می‌شد اما باید این کار شکل بگیرد. به چمنیان و کادرفنی‌اش اعتماد کامل داریم. گروهی قوی و باتجربه هستند که قبلا هم این کار را کرده‌اند. من هم امروز تمرین را دیدم و این بازیکنان خیلی می‌توانند برای آینده امیدوارکننده باشند. امیدوارم هرچه سریع‌تر تیم شکل بگیرد و بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد یک تیم نوجوانان خوب و قوی باشیم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون فوتبال درمورد گروه تیم نوجوانان ایران در مقدماتی قهرمانی آسیا با حضور اردن، سوریه، کره شمالی و هنگ کنگ، گفت: این تیم‌ها دارای برنامه بلند مدت هستند. اردن را دیدید که چه قدر فوتبالش نسبت به گذشته بهتر شده است‌. همین طور کره شمالی و سوریه هم تیم‌های قابل حسابی هستند. ما هم به دلایل مختلف کار را خیلی دیر شروع کردیم اما باید به کار خود خیلی امیدوار باشیم. ما هم با توجه به این بچه‌های خوب باید نگاه‌مان خیلی امیدوارکننده باشد. گروه مربیگری‌مان خیلی خوب است و امیدواریم فدراسیون با تمام توان این بچه‌ها را پشتیبانی کند. این تیم پس از جمع شدن نیاز به بازی‌های تدارکاتی متعددی دارد تا این عقب ماندگی جبران شود. این کار هم انجام می‌شود.

1999