پپ گواردیولا و دخترش تماشاگران ویژه تنیس ویمبلدون

پپ گواردیولا و دخترش تماشاگران ویژه تنیس ویمبلدون

پایگاه خبری فوتبالی- مربی باشگاه منچسترسیتی به تماشای رقابت های تنیس پرداخت.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا سرمربی نامدار باشگاه منچسترسیتی در تعطیلات پایان رقابت های باشگاهی اروپا و پایان لیگ برتر انگلیس به همراه دختر خود ماریا و همچنین لئا ویلیامسون کاپیتان تیم ملی فوتبال زنان انگلیس به تماشای رقابت های تنیس ویمبلدون و دیدار دو تنیسور سرشناس یعنی ساشا زورف و کمرون نوری پرداخت.

نکته جالب توجه در مورد تماشاگران این رقابت های پرطرفدار این است که علاقه مندان به ورزش تنیس از سراسر دنیا به لندن آمده اند تا مسابقات ویمبلدن را از نزدیک ببینند و آنهایی که از بضاعت مالی کمتری برخوردار بودند در قلب شهر لندن چادر زدند و این چند شب را هم در چادر می گذرانند. در جریان دیدار نواک جوکوویچ ستاره صربستانی تنیس جهان در رقابت های تنیس ویمبلدون، هواداران حاضر در ورزشگاه پس از پیروزی تیم ملی فوتبال انگلیس در ضربات پنالتی و صعود به نیمه نهایی یورو ۲۰۲۴ به شادی پرداختند که این موضوع با واکنش جالب خبرنگاران همراه شد.

پیش از این مهمانان سرشناس دیگری هم از دنیای فوتبال مانند دیوید بکهام به عنوان تماشاگر این دیدارهای جذاب را از نزدیک دیدند و حالا حضور پپ گواردیولا هم نشان از علاقه بالای ستارگان دنیای فوتبال به ورزش تنیس دارد.

۱۰۰۹