ترکیب برزیل و اروگوئه؛ تقابل مهاجم رئال مادرید با مدافع بارسلونا

ترکیب برزیل و اروگوئه؛ تقابل مهاجم رئال مادرید با مدافع بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - از ساعت 4:30 بامداد به وقت ایران قرار است که تیم ملی برزیل در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمه ریکا 2024 به مصاف تیم ملی اروگوئه برود و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم می تواند راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی وینیسیوس جونیور به خاطر دو کارته شدن محروم است و حضور ندارد. سرمربی برزیل در خط حمله خود در این بازی از اندریک استفاده کرده است که ستاره جوان رئال مادرید است. البته او هنوز کار خود را در جمع مادریدی ها استارت نزده است. رودریگو گوئس و رافینیا هم وینگر های تیم ملی برزیل در این بازی هستند.

در خط دفاعی تیم ملی اروگوئه برای این بازی می بیینم که رونالد آرائوخو حضور دارد و به این ترتیب رودریگو که مهاجم رئال مادرید است، با آرائوخو که بازیکن بارسلونا است، رو در رو خواهد شد.

در این بازی داروین نونیز هم در خط حمله تیم ملی اروگوئه حضور دارد و باید دید که این مهاجم لیورپول مقابل آلیسون که دروازه بان لیورپول است، چه عملکردی خواهد داشت.

ترکیب برزیل

آلیسون، دانیلو، ادر میلیتائو، مارکینیوس، آرانا، ژائو گومس، برونو گیمارش، لوکاس پاکتا، رافینیا، رودریگو، اندریک

ترکیب اروگوئه

روشت، وینا، رونالد آرائوخو، ماتیاس اولیورا، اوگارته، دلاکروز، فدریکو والورده، آگوستا، مکسیمیلیانو آرائوخو، پیستری، داروین نونیز

1470