شش تایی شدن اینترمیامی در شب اخراج بازیکن سابق بارسلونا

شش تایی شدن اینترمیامی در شب اخراج بازیکن سابق بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و سینسیناتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی سینسیناتی موفق شد با نتیجه شش بر یک اینتر میامی را شکست بدهد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، اینتر میامی در حال حاضر لیونل مسی و لوییس سوارز را در اختیار ندارد چرا که این بازیکن ها در رقابت های کوپا آمه ریکا حضور دارند و در ترکیب تیم ملی خود در آن بازی ها توپ می زنند. اینتر میامی در بازی های قبلی خود بدون مسی و بدون سوارز توانسته بود به پیروزی برسد اما حالا مقابل سینسیناتی تحقیر شد و شش گل خورد.

در این بازی سرخیو بوسکتس بازیکن سابق بارسلونا در دقیقه 63 با کارت قرمز داور روبرو شد و از زمین مسابقه اخراج شد. او در این بازی دو کارت زرد گرفت و به این ترتیب بود که از زمین بازی بیرون رفت.

کار اینتر میامی برای قهرمانی در لیگ برتر آمریکا سخت شده است چرا که سینسیناتی تیم دوم جدول است که حالا با یک بازی کمتر از اینتر میامی، دو امتیاز کمتر از این تیم دارد و می تواند صدر جدول را از اینتر میامی بگیرد و باید دید که در هفته های آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

1470