مصاحبه تحسین برانگیز ناجی انگلیس پس از صعود به نیمه نهایی یورو 2024

مصاحبه تحسین برانگیز ناجی انگلیس پس از صعود به نیمه نهایی یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - مصاحبه بوکایو ساکا در شبکه های مجازی وایرال شده و بسیاری به تمجید از ستاره باشگاه آرسنال و تیم ملی انگلیس می پردازند.

به گزارش فوتبالی، در جریان بازی انگلیس - سوئیس از مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، ساکا عملکرد بسیار خوبی در این دیدار داشت و توانست با یک شوت زیبا بازی را به تساوی یک بر یک برساند تا انگلیس از خطر حذف نجات پیدا کند. وینگر آرسنال در ضربات پنالتی نیز پنالتی زن سوم بود و خیلی راحت توپش را تبدیل به گل کرد تا انگلیس در مجموع با نتیجه 5-3 به پیروزی برسد. 

بار آخری که ساکا برای انگلیس پشت ضربه پنالتی قرار گرفت، به فینال یورو 2020 بر می گردد که این ستاره 19 ساله پنالتی اش را از دست داد تا سه شیرها نایب قهرمان یورو شوند. ز آن موقع، ساکا 13 بار برای آرسنال پشت ضربه پنالتی قرار گرفته و 12 بار گل زده. 

بعد از پایان بازی، از ساکا راجع به فشاری که روی او بود، سوال پرسیده شد و ساکا گفت: "شما می توانید یک بار شکست بخورید، اما این انتخاب را دارید که خودتان را دوباره در چنین موقعیتی قرار بدهید و من به خودم ایمان داشتم. وقتی دیدم توپم وارد دروازه شد، خیلی خوشحال شدم. شما باید بر ترس خود غلبه کنید."

4416