نمودار یورو 2024 با پایان مرحله یک چهارم نهایی

نمودار یورو 2024 با پایان مرحله یک چهارم نهایی

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله یک چهارم نهایی بازی های یورو 2024 هم به پایان رسید و حالا به مرحله نیمه نهایی رسیده ایم و دیگر تنها یک قدم تا فینال و پایان این دوره از بازی های جام ملت های اروپا باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2024، تیم ملی پرتغال به همراه کریستیانو رونالدو از دور رقابت ها کنار رفت. در حقیقت پرتغالی ها مقابل تیم ملی فرانسه شکست خوردند و در ضربات پنالتی، از این تورنمنت حذف شدند. رونالدو در دوره بعدی یورو حضور نخواهد داشت و به این ترتیب کار رونالدو دیگر در جام ملت های اروپا به طور کامل تمام شد.

در یک نیمه نهایی، تیم ملی اسپانیا و تیم ملی فرانسه با هم روبرو می شوند. این بازی قرار است سه شنبه نوزدهم تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار شود.

در سوی دیگر مرحله نیمه نهایی یورو 2024، تیم ملی هلند و تیم ملی انگلیس با هم روبرو می شوند. این بازی قرار است چهارشنبه بیستم تیر ماه از ساعت 22:30 به وقت ایران برگزار شود.

هر چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا، مدعی قهرمانی هستند و پیش بینی کردن تیم هایی که قرار است به فینال برسند، کار دشواری است.

1470