حمله مفسر ورزشی به هری کین: انگار کریستیانو رونالدو انگلیس است

حمله مفسر ورزشی به هری کین: انگار کریستیانو رونالدو انگلیس است

پایگاه خبری فوتبالی - جیمی اوهارا بازیکن سابق و مفسر فوتبال به انتقاد از عملکرد کاپیتان تیم ملی انگلیس، هری کین پرداخت و او را تنبل خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، ستاره بایرن مونیخ اگرچه از نظر فردی فصل خوبی را در آلمان تجربه کرد، اما در مسابقات یورو 2024 اصلاً عملکرد خوبی نداشته و در بازی روز شنبه مقابل سوئیس نیز نتوانست گلزنی کند. نمایش های ضعیف کین باعث شده تا سه شیرها به نوعی در فاز تهاجمی اصلاً خطرناک نباشند و گرت ساوت گیت در بازی روز گذشته مجبور شد او را در دقیقه 109 از زمین بیرون بکشد و حتی فرصت زدن پنالتی هم به او نداد. 

هافبک سابق باشگاه تاتنهام به تاک اسپورت گفت: "او اصلاً آماده نیست. به نظرم کمی تنبل است و واقعاً مرا اذیت می کند. نگران هستم چون ما یک رونالدو جدید در تیم داریم و مجبور هستیم به او بازی بدهیم."

کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی و برنده پنج جایزه توپ طلا هم به خاطر عملکرد ضعیفش در یورو 2024، مورد انتقاد کارشناسان قرار گرفت. ستاره سابق رئال مادرید و منچستریونایتد نتوانست گلی برای پرتغال در این تورنمنت به ثمر برساند و در حقیقت این اولین تورنمنت ملی بود که رونالدو در گلزنی ناموفق بود که در پایان منجر به حذف پرتغال شد.

4416