تیم منتخب وفادارترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر

تیم منتخب وفادارترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر

 پایگاه خبری فوتبالی- صحبت از وفاداری در فوتبال امروز که رقم بالاتر، تعیین کننده رنگ لباس بازیکن در لیگ است، شاید حرف عجیبی باشد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که پول حرف اول و آخر را در فصل نقل و انتقالات میزند و تعصب و علاقه به یک تیم، ملاک انتخاب بازیکنان نیست، یک زمانی، بوسه روی پیراهن، واقعی بود.

به همین دلیل تصمیم گرفتیم سراغ ترکیب منتخب وفادارترین بازیکنان تاریخ لیگ برتر برویم.  

وحید طالب‌لو

دروازه‌بان صد و نود سانتیمتری استقلال که 8 فصل به طور متوالی در استقلال بازی کرد و در 181 مسابقه، موفق به ثبت 56 کلین‌شیت شد و 184 بار دروازه خود را بازشده دید. او از 35 پنالتی که به سوی دروازه‌اش شلیک شد، 18 ضربه را مهار کرد.

محسن بیات 

این مدافع، 11 فصل متوالی، با پیراهن صبا در فوتبال ایران حضور داشت و در مجموع 14 هزار و 514 دقیقه‌ای که به میدان رفت، موفق شد 14 گل بزند و 6 پاس گل بدهد. 

مجید ایوبی 

مدافع میانی که 14 فصل متوالی با پیراهن سایپا در زمین حاضر شد و در 312 دیدار آمار 3 گل و 3 پاس گل را ثبت کرد. 

ایوب والی  

مدافع میانی 36 ساله و اهوازی فولاد که بهمن سال قبل از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، در 15 فصلی که برای تیم اهوازی توپ زد، موفق شد در 213 بازی، 12 گل بزند و 10 پاس گل بدهد. فولاد تنها تیمی بود که والی برایش توپ زد.  

علیرضا رمضانی  

مدافع چپ ملوان که 10 فصل متوالی با پیراهن این تیم به میدان رفت و در 180 بازی، 13 گل زد.  

حسین پاپی 

هافبک لرستانی که در 39 سالگی هنوز هم با پیراهن نود ارومیه در لیگ دسته 2 مشغول بازی است، 13 فصل متوالی برای سپاهان توپ زد و آمار 9 گل و 20 پاس گل را ثبت کرد.  

کریم باقری 

اسطوره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی که 9 فصل متوالی را با پرسپولیس در فوتبال ایران حضور داشت و موفق شد در 198 مسابقه، 36 گل بزند و 6 پاس گل بدهد.  

ابراهیم صادقی  

وفادار ترین بازیکن تاریخ ایران که 16 فصل متوالی برای سایپا به میدان رفت. سرمربی جدید سایپا، 416 بازی با پیراهن این تیم در کارنامه خود دارد که موفق شده در این تعداد بازی، 37 گل بزند و 4 پاس گل بدهد.  

محرم نویدکیا 

ستاره سالهای نه چندان دور سپاهان که تنها یک قهرمانی طلایی پوشان زاینده رود بدون او به دست آمده، 12 فصل متوالی برای سپاهان بازی کرد و در طی این سالها توانست 23 گل بزند و 12 پاس گل بدهد.

 او در ابتدای دوران فوتبالش، 6 سال برای سپاهان بازی کرد و بعد از 6 سال، یک فصل و نیم به آلمان رفت و در بوندسلیگای 2 توپ زد که اگر این یک فصل و نیم هم در سپاهان می‌ماند، با 19 فصل حضور متوالی در سپاهان، وفادارترین بازیکن تاریخ ایران لقب میگرفت.  

آرش برهانی 

بازیکنی که با 106 گل، برترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال است، 9 فصل متوالی برای استقلال توپ زد و در طی 19 هزار و 404 دقیقه حضور در زمین مسابقه موفق شد علاوه بر این تعداد گل، 25 پاس گل هم ثبت کند. 

علیرضا فرهادی 

مهاجم اصفهانی ذوب آهن که 10 سال متوالی با پیراهن این تیم در زمین مسابقه حاضر شد و در طی 311 دیدار موفق به زدن 48 گل و ثبت 4 پاس گل شد.

7899