سوژه شدن چهره پیکفورد روی پنالتی دوم سوئیس

سوژه شدن چهره پیکفورد روی پنالتی دوم سوئیس

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های یورو 2024 موفق شد در ضربات پنالتی با نتیجه پنج بر سه تیم ملی سوئیس را شکست بدهد و به مرحله نیمه نهایی جام ملت های اروپا راه پیدا کند.

به گزارش فوتبالی ، جردن پیکفورد دروازه بان تیم ملی انگلیس در ضربات پنالتی پایان بازی، پنالتی اول سوئیسی ها را که مانوئل آکانجی آن را زد، گرفت و مهار کرد. پیکفورد با گرفتن همین پنالتی موجب پیروزی تیم ملی انگلیس در این بازی شد.

روی پنالتی دوم تیم ملی سوئیس که توسط فابین شار زده شد، جردن پیکفورد پیش از آن که شیرجه بزند، چهره جالب و عجیبی به خودش گرفت. چشم های جردن پیکفورد روی این صحنه به طور کامل باز شد و دهان او هم باز شده بود. البته پنالتی فابین شار به گل تبدیل شد و دروازه بان تیم ملی انگلیس نتوانست این ضربه پنالتی را مهار کند.

کاربران شبکه های اجتماعی با این تصویر از جردن پیکفورد شوخی کرده اند. یکی از آن ها درباره این تصویر نوشته است که چهره جردن پیکفورد به شکلی است که گویا می خواهد توپ را ببلعد و کاربر دیگر هم نوشته است که چهره پیکفورد به شکلی است که ظاهرا از ضربه پنالتی وحشت زده شده است.

1470