خط و نشان مدافع فرانسه برای یامال و مهاجمان اسپانیا

خط و نشان مدافع فرانسه برای یامال و مهاجمان اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - ژول کنده مدافع فرانسه و باشگاه بارسلونا می گوید کاملاً آماده تقابل با مهاجمان تیم ملی اسپانیا است. 

به گزارش فوتبالی، فرانسه بعد از پیروزی در ضربات پنالتی مقابل پرتغال و اسپانیا با برد شیرین دو بر یک برابر آلمان میزبان، جواز حضور در مرحله نیمه نهایی یورو 2024 را به دست آوردند و حالا این دو تیم باید در روز سه شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران در ورزشگاه فوسبال آرنا شهر مونیخ به مصاف هم بروند. یکی از نکات جالب این بازی، تقابل لامین یامال، ستاره 16 ساله اسپانیا با ژول کنده است، چون این دو نفر در باشگاه بارسلونا هم تیمی هستند به خوبی از خصوصیات بازی هم دیگر باخبر می باشند. 

به نقل از آ اس، ژول کنده درباره بازی حساس با لاروخا در روز سه شنبه گفت: "من عاشق دیدارهای حساس و مهم هستند، چون با بازی کردن در این دیدارها، من پیشرفت می کنم. من همیشه برای تقابل با مهاجمان خطرناک و درجه یک، هیجان زده هستم. از هیچ چالشی هراس ندارم و همیشه آماده هستم."

ژول کنده یکی از مهم ترین بازیکنان دیدیه دشان در یورو 2024 بود و تاکنون در تمامی دقایق حضور داشته است. حالا کنده در روز سه شنبه، یک چالش بسیار سخت مقابل یکی از آماده ترین خط حمله های اروپا دارد.

4416