سرنوشت سنگربان‌های فصل گذشته رئال مادرید نامشخص است

سرنوشت سنگربان‌های فصل گذشته رئال مادرید نامشخص است

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی که با بازگشت تیبو کورتوا، انتخاب آنچلوتی برای گلر اول تیمش قطعی به نظر می‌رسد، هنوز آینده گزینه جانشین این سنگربان بلژیکی مشخص نشده است.

به گزارش فوتبالی، در فصل گذشته تیبو کورتوا در همان ابتدای فصل به علت مصدومیتی سنگین و شدید کل فصل را از دست داد. مدیران رئال مادرید سریعا با خرید کپا آریزابالاگا سعی کردند تا جای خالی کورتوا را پر کنند، اما آندری لونین اوکراینی توانست با درخشش در ترکیب کهکشانی‌ها تبدیل به سنگربان شماره یک کارلو آنچلوتی در فصل گذشته شود.

اما با بازگشت کورتوا، حالا آینده لونین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. او حالا می‌خواهد دقایق زیادی برای بازی به دست بیاورد و با وجود تیبو کورتوا، شاید از رئال مادرید جدا شود.

به نقل از خوزه فلیکس دیاز، خبرنگار نزدیک به باشگاه رئال مادرید، لونین هنوز درباره آینده خود تصمیم‌گیری نکرده است. کپا آریزابالاگا هم پیشنهاد خوبی از لیگ عربستان دریافت کرده و در حال بررسی آن است. هرچند که کپا دیگر بازیکن رئال مادرید به حساب نمی‌آید، اما در صورتی که لونین تصمیم بر جدایی از رئال مادرید بگیرد، سفیدهای چامارتین می‌توانند با قراردادی دائمی او را از چلسی به خدمت بگیرند تا جانشین کورتوا باشد. همچنین فران گونزالس، گلر جوان آکادمی رئال مادرید نیز در لیست گزینه‌ها است.

لونین چند پیشنهاد جدی دریافت کرده است. چلسی، آرسنال و اتلتیکو مادرید شرایط او را زیر نظر دارند. حالا باید دید این دروازه‌بان پس از نمایش ضعیف در یورو 2024، در این تابستان راهی کدام تیم خواهد شد. 

1428