پس از حذف از یورو، ستاره بایرن مونیخ درباره آینده تصمیم می‌گیرد

پس از حذف از یورو، ستاره بایرن مونیخ درباره آینده تصمیم می‌گیرد

پایگاه خبری فوتبالی- یاشوا کیمیش، دفاع-هافبک تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، در شکست تیم ملی آلمان برابر اسپانیا در ترکیب تیم تیم حاضر بود و پس از شکست، سخنرانی کوتاهی در رختکن این تیم انجام داد و پس از بازگشت زودهنگام خود به مونیخ، به دنبال تصمیم ویژه‌ای برای آینده خود خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا با درخشش دنی اولمو، در اولین بازی نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ توانست در وقت‌های اضافه بر آلمانِ میزبان غلبه کند و رقیب فرانسه در نیمه‌نهایی شود. یاشوا کیمیش نیز به طور کامل در این بازی حاضر بود و پاس گل تیمش را هم برای فلوریان ویرتز ارسال کرد.

یاشوا کیمیش، پس از شکست برابر اسپانیا گفت: «واقعا ناعادلانه بود. ما خیلی بهتر بودیم. آن‌ها می‌خواستند بازی را به پنالتی‌ها ببرند و ما موقعیت‌های زیادی خلق کردیم.»

کایپتان دوم آلمان همچنین درباره آخرین بازی تونی کروس گفت: «از هرکسی که اینجاست تشکر می‌کنم. و به‌طور ویژه از تونی. او جام‌ها و رکوردهای فوق‌العاده‌ای را جشن گرفته. دوست داشتم این جام را برای او ببریم. او بزرگترین بازیکن آلمان برای من است و یک الگو برای همه ما در رختکن.»

اکنون کیمیش باید به مونیخ بازگردد و آینده خود را مورد بحث قرار دهد. هیچ پیشنهاد تمدیدی از سوی بایرن مونیخ دریافت نشده و این در حالی‌ست که او اکنون در آستانه ورود به آخرین سال قرارداد خود با این باشگاه است.

پس از علاقه منچستر سیتی و بارسلونا اکنون سیگنال‌های جدیدی از فرانسه به گوش می‌رسد. به گفته پاری‌ سن ژرمن، فابریس هاوکینز از رادیو مونته‌کارلو، قهرمان فرانسه، اکنون اطلاعاتی راجع‌به جذب این ستاره آلمانی خواسته است. لوئیز انریکه پس از کم‌شدن شانس خرید ژائو نوس علاقه قدیمی خود به کیمیش را احیا کرده است و مذاکرات را نیز با عوامل شخصی یاشوا کیمیش آغاز کرده است.

1428