پیام پورتو برای وداع با مدافع اسبق رئال مادرید

پیام پورتو برای وداع با مدافع اسبق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - په په وداع اشک باری با یورو با حذف مقابل فرانسه داشت و ساعاتی پس از آن، باشگاه پورتو نیز با این بازیکن اسطوره ای وداع کرد.

به گزارش فوتبالی، پورتو تصاویری از په په منتشر کرد. در این تصاویر، په په خوشحال است و در حال جشن گرفتن جامهاست و در توصیف آنها نیز نوشته شده است:" تاریخ به خوبی گویای همه چیز است." 

صفحه پورتو در عرض چند ساعت، سه پست مختلف از په په در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرد و از هشتگ L3NDA با اشاره به عبارت "اسطوره" و شماره 3 منتشر کرد. در یکی از این پست ها نوشته شده است:" چه شخص دیگری چنین داستان شگفت انگیزی را برای تعریف کردن دارد؟"

البته پیش از این ویلاش بواش مدیر پورتو نیز این خبر را تایید کرده بود. در حقیقت مدیریت جدید پورتو روی په په برای آینده این باشگاه حساب نمی کند و به دنبال جوان سازی ترکیبش است. بدین ترتیب په په 41 ساله با وجود فیکس بودن در سالهای اخیر، از پورتو جدا شد. 

یکی دیگر از دلایل جدایی په په این بود که او با مدیر قبلی یعنی پینتو داکاستا رابطه صمیمانه ای داشت و مدیران جدید تصمیم گرفتند که این گونه از او انتقام بگیرند و درها را به روی جدایی او باز کنند. در حقیقت په په همچنان می توانست حدقال یک سال دیگر در پورتو بماند اما حالا باید تصمیم جدیدی برای آینده اش بگیرد. 

په په در 288 بازی در پورتو 17 گل زد، پانزده جام کسب کرد و در دو دوره مختلف در این تیم بازی کرد. 

4125