غیررسمی/ محمدرضا اخباری در آستانه پرسپولیسی شدن

غیررسمی/ محمدرضا اخباری در آستانه پرسپولیسی شدن

پایگاه خبری فوتبالی - محمدرضا اخباری به توافق نهایی با پرسپولیس برای جانشینی علیرضا بیرانوند بسیار نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس پس از فسخ قراردادش با این باشگاه، پرسپولیسی‌ها را با چالش انتخاب دروازه‌بان رو به رو کرده و در این راستا قرمزهای پایتخت مذاکرات خود با گزینه های متعدد را شروع کردند.

باتوجه به فضای هواداری پرسپولیس که غالباً علیه بیرانوند است و نظر هیات مدیره این باشگاه، به نظر این بار مسیر بیرو و پرسپولیس واقعا جدا شده و خبرها از توافق پرسپولیس با جانشین این دروازه‌بان حکایت دارد.

چندی قبل این خبر پیچید که محمدرضا اخباری دروازه‌بان گل‌گهر مورد توجه قهرمان لیگ برتر است. البته حسین بادامکی این موضوع را در گفت و گو با فوتبالی تکذیب کرد ولی حالا دوباره این خبر به “فوتبالی” رسیده که قرمزهای تهرانی به توافق نهایی با این سنگربان‌۳۲ ساله رسیده‌اند و چیزی تا امضای قرارداد این بازیکن با پرسپولیس برای جانشینی بیرانوند نمانده است.

البته طبق ادعای یک خبرگزاری دولتی، اخباری بند فسخی ۱۰ میلیارد تومانی در قراردادش دارد که پرسپولیس برای استخدام وی باید این مبلغ را به گل‌گهر پرداخت کند. باتوجه به سقف ۲۰ میلیاردی پرسپولیس باید دید آیا آن‌ها موفق به راضی کردن اخباری با ۱۰ میلیارد خواهند شد یا پول رضایتنامه را جدای از قرارداد و از طرق دیگر نظیر اسپانسرها تامین خواهند کرد.

1997