توافق شیاطین سرخ با مهاجم هلندی بولونیا

توافق شیاطین سرخ با مهاجم هلندی بولونیا

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچستریونایتد با جاشوا زیرکزی مهاجم هلندی تیم بولونیا به توافقات شخصی رسید‌.

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در راستای تقویت خط حمله خود مدت‌هاست که به دنبال جذب جاشوا زیرکزی مهاجم ۲۳ ساله هلندی و ملی پوش بولونیا است و حالا پس از مذاکرات طولانی دو طرف بالاخره به توافقات شخصی با او رسیدند.

به گزارش فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، منچستریونایتد بالاخره جواب بله را از جاشوا زیرکزی گرفت و حالا همه چیز به خوبی پیش می‌رود. شیاطین سرخ قصد دارند انتقال دو بازیکن هلندی مدنظر خود یعنی ماتیس دلیخت و جاشوا زیرکزی را هرچه زودتر نهایی کنند.

توافقات با زیرکزی بر سر حقوق، آپشن‌ها و مدت زمان قرارداد انجام شده و مشکلی نخواهد بود. مذاکرات پیشرفته با باشگاه بولونیا در ساعات و روزهای آینده انجام خواهد شد. مهلت پرداخت بند فسخ ۴۰ میلیون یورویی زیرکزی تا آخر ماه آگوست به پایان می‌رسد.

انتظار می‌رود شیاطین سرخ کارهای انتقال دلیخت و زیرکزی را تا هفته‌های آینده تکمیل کنند و پیش از شروع اردوی پیش فصل از دو خرید خود رونمایی کنند.

میلان دیگر تیم خواهان جاشوا زیرکزی بود اما بدلیل درخواست بالای ایجینت این مهاجم هلندی، مذاکرات در هفته‌های قبل متوقف شد و روسونری به دنبال گزینه‌های جایگزین رفت و احتمالا آن‌ها پس از پایان جام ملت‌های اروپا با آلوارو موراتا قرارداد امضا خواهند کرد.

۱۴۲۸