لیل آماده مذاکره با رئال مادرید بر سر لنی یورو است

لیل آماده مذاکره با رئال مادرید بر سر لنی یورو است

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیل بالاخره حاضر شد تا بر سر مدافع خود با رئال مادرید مذاکره کند.

به گزارش فوتبالی، مطابق گزارش نشریه اکیپ فرانسه باشگاه لیل بالاخره در مقابل پیشنهاد اولیه رئال مادرید برای جذب لنی یورو تسلیم شد و حالا مذاکرات را با تیم اسپانیایی برای تعیین قیمت برای فروش این مدافع آینده دار آغاز کرده است. نکته مشخص این است که لنی یورو روز به روز به رئال مادرید نزدیک می شود ولی مشکل اصلی فاصله میان قیمت پیشنهادی ۴۰ میلیون یورویی رئال و قیمت درخواستی ۶۰ میلیون یورویی لیل است که تا به حال باعث عدم توافق دو باشگاه شده است.

البته منچستریونایتد هم هنوز به طور فعال در حال پیگیری یک پیشنهاد مناسب برای لنی یورو است ولی در حال حاضر رئال مادرید همچنان به عنوان مهم ترین گزینه مورد علاقه برای جذب او شناخته می شود. لنی یورو همچنان به رئال مادرید در بین تمام پیشنهادات اولویت می دهد و اکنون منتظر توافق باشگاه ها برای توافق است. رئال مادرید همچنین اعلام کرد که او قرارداد جدیدی با لیل امضا نخواهد کرد و باشگاه فرانسوی به دنبال فروش وی است.

دو تیم دیگر علاقه مند یعنی پاری سن ژرمن و لیورپول فقط در صورت شکست معامله رئال مادرید وارد داستان جذب این بازیکن خواهند شد و در غیر این صورت شانسی نخواهند داشت.

۱۰۰۹