فقط دو انتقال میان رم و یوونتوس ممکن بود کاپلو را شگفت‌زده کند

فقط دو انتقال میان رم و یوونتوس ممکن بود کاپلو را شگفت‌زده کند

پایگاه خبری فوتبالی - فابیو کاپلو به یوونتوس هشدار داد که ماتیاس سوله را به رم نفروشد اما گفت که از معاوضه استفان الشعراوی و تامی آبراهام با فدریکو کیه زا شگفت زده نخواهد شد.

به گزارش فوتبالی، گزارشات از ایتالیا حاکی از آن است که رم و یوونتوس  در حال مذاکره در مورد معاوضه برخی بازیکنان هستند. کیه زا هدف اصلی جالوروسی هاست در حالی که بانوی پیر شرایط خرید تامی آبراهام و الشعراوی را دنبال می کند.  در طول تاریخ بازیکنان زیادی میان دو باشگاه جا به جا نشده اند اما به طور مثال کاپلو به عنوان مربی از المپیک رم راهی یووه شده بود. کاپلو به گاتزتا گفت:" می توانم در زمینه چنین انتقالی به بونیک و امرسون اشاره کنم. زیبی از رم به یوونتوس رفت و پوما (امرسون) نیز در تابستان 2004 با من به تورین آمد. هافبک بزرگی بود و نقش مهمی در تیم داشت." 

کاپلو در این باره که آیا از جا به جایی بازیکن میان رم و یووه شگفت زده می شود یا نه ، بیان کرد :" فقط در صورتی شگفت زده می شدم که دل پیرو به رم می رفت یا توتی راهی یوونتوس می شد. هیچ انتقال دیگری برایم شگفت انگیز نیست. زمانه عوض شده است.  مطمئنم که آبراهام می تواند بهتر از این باشد و گزینه خوبی برای یوونتوس است اما باید دید که نظر موتا در مورد ولاهوویچ چیست. انتقال ها باید با توافق با مربی باشند. کیه زا نیز می تواند در هر باشگاهی خیلی خوب باشد و به خوبی حریفانش را دریبل می زند. " 

4125