بازیکن اسبق لیورپول و بایرن مونیخ از فوتبال بازنشسته می‌شود؟

بازیکن اسبق لیورپول و بایرن مونیخ از فوتبال بازنشسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی در سن 33 سالگی پس از مصدومیت های پرشمار تصمیم گرفته که از فوتبال بازنشسته شود.

به گزارش فوتبالی، خبرنگار ایتالیایی مدعی شده که تیاگو تصمیم گرفته که دیگر به فوتبال ادامه ندهد و بازنشسته شود. هافبک اسپانیایی که 46 بازی در تیم ملی اسپانیا داشته، اولین بازی حرفه ای خود را در سال 2009 در بارسلونا داشت. او در پانزده سال اخیر صد بازی در بارسلونا، 235 بازی در بایرن مونیخ و 98 بازی در لیورپول داشته است. 

لیورپول چند هفته پیش اعلام کرده بود که قرارداد این هافبک 33 ساله تمدید نمی شود. تیاگو در چهار سال اخیر در لیورپول حضور داشت و به علت مصدومیت های پرشمار نتوانست عملکرد جالبی داشته باشد. تیاگو در کل فصل گذشته فقط پنج دقیقه در لیگ انگلیس بازی کرد. این بازیکن با احتساب بیش از 50 بازی در بارسا اتلتیک، دوران فوتبال خود را با حدود 500 بازی به اتمام می رساند. 

این بازیکن به نظر می رسد که به این نتیجه رسیده که ادامه فوتبال برایش مفهومی ندارد چرا که ممکن است که با مصدومیت های بیشتری مواجه شود. او پیشنهادهای مختلفی به خصوص از لیگ ترکیه داشت اما به نظر می رسد که به پایان فوتبالش نزدیک شده باشد.

4125