عکس؛ ریلکس کردن رونالدو در خانه‌اش کنار فرزندش

عکس؛ ریلکس کردن رونالدو در خانه‌اش کنار فرزندش

پایگاه خبری فوتبالی - جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو تصویری از این ستاره منتشر کرد که پس از حذف پرتغال از یورو 2024 به خانه اش برگشته و روی مبل دراز کشیده و فرزندش هم در کنارش است!

به گزارش فوتبالی، جورجیتا تصویری از سالن خانه رونالدو منتشر کرده است که ستاره پرتغالی روی مبل ، دراز کشیده است و برای دوربین دست تکان بدهد تا نشان بدهد که متوجه است که از او فیلمبرداری می شود. 

پرتغال در ضربات پنالتی مقابل فرانسه در یک چهارم نهایی یورو شکست خورد. بازی در 120 دقیقه با تساوی بدون گل به اتمام رسید و رونالدو برای اولین بار در دوران فوتبالش در کل یک تورنمنت ملی بزرگ گل نزد. کریستیانو البته در دو بازی اخیر در ضربات پنالتی گل زنی کرد اما فلیکس مقابل فرانسه پنالتی خود را از دست داد تا پرتغال به نیمه نهایی نرسد و حذف شود. رونالدو گفته است که این آخرین یوروی او بوده چرا که در یورو 2028 به سن 43 سالگی می رسد. 

جورجینا در هفته های اخیر به آلمان سفر کرده بود تا از نامزدش در یورو حمایت کند. وی در توصیف ویدیوی خود از کریستیانو نوشته است:" به خانه خوش آمدی، عشق من." 

رونالدو حالا باید در مورد ادامه حضورش در تیم ملی پرتغال تصمیم بگیرد. پرتغال باید در ماه سپتامبر در بازیهای لیگ ملت های اروپا مقابل کرواسی و اسکاتلند شرکت کند و رونالدو باید تصمیم بگیرد که در این مسابقات و جام جهانی 2026 حاضر شود یا نه.

4125