چلسی با یک پیشنهاد جدید به سراغ مهاجم ناپولی می‌رود

چلسی با یک پیشنهاد جدید به سراغ مهاجم ناپولی می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه چلسی با توجه به قیمت بالای ویکتور اوسیمن قصد دارد پیشنهاد دو بازیکن بعلاوه مقداری پول را به ناپولی ارائه کند.

به گزارش فوتبالی، چلسی همچنان با وجود کریستوفر انکونکو و نیکولاس جکسون و با خرید مارک گویو از بارسلونا قصد دارد ویکتور اوسیمن مهاجم‌ نیجریه‌ای ناپولی را جذب کند اما مبلغ بند آزادسازی او بسیار بالاست.

به‌ گزارش وبسایت تیم تاک، چلسی قصد دارد دو بازیکن خود یعنی روملو لوکاکو و چزاره کاسادی را به ناپولی پیشنهاد دهد تا این موضوع بتواند باعث کاهش قیمت ویکتور اوسیمن شود.

چلسی مدت‌هاست که روملو لوکاکو را در لیست فروش خود قرار داده و تنها تیمی که به و علاقه جدی نشان داده ناپولی است. پارتنوپه تنها در صورتی برای جذب مهاجم بلژیکی اقدام می‌کند که ویکتور اوسیمن را به فروش برساند. حالا شاید این پیشنهاد از سوی چلسی بتواند کلید باز شدن این معامله باشد.

چزاره کاسادی هافبک جوان و ایتالیایی چلسی نیز فصل گذشته پس از حضوری کوتاه و به شکل قرضی در لسترسیتی به جمع آبی‌ها برگشت و هرگز فرصت زیادی برای بازی پیدا نکرد. حالا با وجود جذب کیرنان دیوزبری هال و بازگشت رومئو لاویا انتظار می‌رود این هافبک جوان در این پنجره نقل و انتقالاتی از چلسی جدا شود.

۱۴۲۸