خط و نشان ستاره فرانسه برای تیم ملی اسپانیا

خط و نشان ستاره فرانسه برای تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان مهاجم تیم ملی فرانسه می گوید آن ها هیچ ترسی از تیم ملی اسپانیا ندارند و کاملاً آماده این تقابل هستند.

به گزارش فوتبالی، روز سه شنبه از ساعت 22:30 به وقت تهران، تیم های فرانسه و اسپانیا از مرحله نیمه نهایی یورو 2024 به مصاف هم می روند. دو تیم در حالی پا به میدان می گذارند که فرانسوی در مرحله یک چهارم نهایی بعد از تساوی مقابل پرتغال در وقت های قانونی و اضافی، در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند، اما اسپانیا با گل دقیقه 119 میکل مرینو، توانست آلمان میزبان را با حساب دو بر یک شکست دهد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی به دست بیاورد. 

آنتوان گریزمان ستاره تیم ملی فرانسه درباره این بازی حساس گفت: "اسپانیا واقعاً تیم خوبی دارد، اما هیچ تیمی ترسناک نیست. ما به خودمان ایمان کامل داریم و هر کاری می کنیم تا بتوانیم به فینال برسیم. تنها یک بازی مانده تا به فینال برسیم. بودن در جمع 4 تیم برتر همیشه احساس خوب و مثبتی دارد. باید از بودن در این تیم فرانسه لذت ببریم، چون می توانیم هر حریفی را شکست دهیم."

فرانسه در حقیقت علیرغم رسیدن به نیمه نهایی، اصلاً در حد و اندازه های یک تیم قهرمان عمل نکرده و مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته.

4416