مارسی فرانسه جدیدترین مشتری میسون گرینوود

مارسی فرانسه جدیدترین مشتری میسون گرینوود

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه المپیک مارسی فرانسه جدیدترین مشتری وینگر منچستریونایتد است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل باشگاه المپیک مارسی پیشنهادی شفاهی به منچستریونایتد برای میسون گرینوود ارائه داده است. مذاکرات بین دو باشگاه در حال انجام است و گرینوود همچنان هدف اصلی مارسی است و مذاکرات بر سر مبلغ انتقال ادامه دارد. منچستریونایتد آماده صدور اجازه خروج برای این بازیکن با یک انتقال قرضی با تعهد خرید قطعی اما با بند فروش دوباره است.

البته گرینوود تنها گزینه مدنظر باشگاه فرانسوی نیست زیرا مارسی برای به خدمت گرفتن ازیکیل فرناندز هافبک آرژانتینی و ۲۱ ساله بوکاجونیورز، به این تیم پیشنهادی ارسال کرد و این در حالی است که بوکاجونیوز پیش‌تر پیشنهاد پورتو را رد کرده بود. به جز این دو مهاجم ۲۸ ساله کره‌ای ولورهمپتون به نام هوانگ هی‌ چان یکی از بازیکنان در خط تهاجمی است که توسط مارسی زیرنظر قرار دارد و مورد تایید روبرتو ده زربی سرمربی جدید می‌باشد. با این‌ حال بحث‌ها با این بازیکن که قیمت بالایی دارد آغاز نشده است فعلا اولویت اول مارسی در خط حمله میسون گرینوود است و مدیران مارسی برای جذب او فشار می‌آورند.

به جز مارسی باشگاه والنسیا هم پیشنهادی ۳۰ میلیون یورویی برای انتقال میسون گرینوود ارائه کرده و این بازیکن نیز بی میل نیست تا این انتقال انجام شود زیرا خواهان او ماندن در اسپانیا است.

۱۰۰۹