موضع جالب سپاهان درباره رضاییان: قرارداد دارد و معاوضه هم نمی‌کنیم!

موضع جالب سپاهان درباره رضاییان: قرارداد دارد و معاوضه هم نمی‌کنیم!

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل سپاهان صحبت های جالبی درباره شرایط رامین رضاییان دارد.

به گزارش فوتبالی، رامین رضاییان پس از دو فصل حضور در سپاهان، دقایقی بعد از قهرمانی این تیم در جام حذفی، در گفت و گو با خبرنگاران از هواداران سپاهانی خداحافظی کرد و مدعی شد فصل بعدی را در این تیم بازی نخواهد کرد. 

با این وجود مدیرعامل سپاهان، امروز و به مانند چند هفته گذشته، مدعی شده رضاییان همچنان با این تیم قرارداد دارد که البته باید با وی صحبت شود. البته آذربایجانی به همین توضیح کوتاه اکتفا کرده و به صورت شفاف نگفته که صحبتی که باید با این مدافع راست شود به چه شکل است و آیا باید توافقی صورت بگیرد یا اینکه قرارداد رضاییان باعث خواهد شد تا سپاهان دست بالاتر را داشته باشد یا نه. نکته قابل توجه اینکه هر چقدر سپاهان روی قرارداد رضاییان مانور می‌کند، این بازیکن طوری حرف می‌زند که انگار خیالش بابت جدایی از تیم اصفهانی کاملا راحت است و می‌تواند به هر تیمی که دوست دارد، برود.

نکته مهم بعدی صحبتهای مهدی آذربایجانی، رد شایعه معاوضه رضاییان با علیرضا بیرانوند است:" رامین یک قراردادی دارد که البته باید با او صحبت کنیم. فکر هم نمیکنم سپاهان با علیرضا بیرانوند صحبتی داشته باشد و قرار بر معاوضه رضاییان و بیرانوند هم نیست. فرشاد احمدزاده هم با ما قرارداد دارد."

حال باید منتظر ماند و دید سرنوشت رامین رضاییان برای فصل بعدی چگونه خواهد بود و این مدافع باتجربه در تیمی جز سپاهان بازی خواهد کرد یا نه.

1997