واکنش سرمربی اسپانیا به رویارویی با امباپه با ماسک محافظ

واکنش سرمربی اسپانیا به رویارویی با امباپه با ماسک محافظ

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اسپانیا فردا (سه شنبه نوزدهم تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران با تیم ملی فرانسه روبرو می شود و باید دید که در مرحله نیمه نهایی یورو 2024 چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام یک از این تیم ها راهی فینال می شود.

به گزارش فوتبالی ، لوییس دلافوئنته سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره رویارویی با تیم ملی فرانسه گفت:" با یک رقیب بی نظیر طرف هستیم. ظرفیت تیم ملی فرانسه بسیار بالا است. فرانسوی ها بازیکنانی با کلاس جهانی در ترکیب خود دارند. من همیشه از تماشای بازی تیم بزرگی مثل فرانسه لذت می برم."

سرمربی تیم ملی اسپانیا درباره رویارویی با کیلیان امباپه و این که او ماسک می زند و به نظر می رسد که با ماسک ضعیف عمل می کند، گفت:" بازیکنی مثل کیلیان امباپه در طول بازی می تواند غیر قابل پیش بینی عمل کند. امباپه حتی اگر نصف توانایی های خودش را داشته باشد هم یک بازیکن فوق العاده است و از بازیکنان دیگر آماده تر است. او می تواند در هر لحظه از بازی شرایط را تغییر بدهد. امباپه یک بازیکن عالی در کلاس جهانی است."

دلافوئنته در توصیف خود از رویارویی فرانسه و اسپانیا گفت:" این بازی می تواند فینال یورو باشد و یک فرصت عالی برای ما است. "

1470