دین‌محمدی برنامه کلوپ برای فصل بعد را اعلام کرد

دین‌محمدی برنامه کلوپ برای فصل بعد را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای آشنایی و دوستی سیروس دین‌محمدی با یورگن کلوپ را همه اهالی فوتبال در ایران می‌دانند. این دو نفر در تیم ماینتس آلمان همبازی بوده‌اند. سیروس در فصل 1999-2000 برای این تیم بازی کرد و همبازی کلوپ در ماینتس شد.

به گزارش فوتبالی، کلوپ بعد از این که فوتبالش را در ماینتس تمام کرد در این باشگاه ماند و به سرمربیگری ماینتس هم رسید. با مهارت زیادی که در مربیگری از خودش نشان داد ابتدا به بروسیا دورتموند و سپس به لیورپول رفت و دوران باشکوهی را برای هر دو باشگاه رقم زد.

با این وجود سیروس رابطه‌اش را با کلوپ کمابیش حفظ کرد و هر از گاهی با او تماس می‌گیرد و به هم پیغام می‌دهند. آخرین بار هم در ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا 2023 بود که سیروس به کلوپ پیام داد و از سرمربی آن روزهای لیورپول پاسخ هم گرفت.

کلوپ در اواخر فصل گذشته اعلام کرد که در پایان فصل از لیورپول جدا خواهد شد. آن روزها سوال مهم این بود که سرمربی آلمانی بعد از لیورپول به کدام باشگاه خواهد رفت. خودش که اعلام کرده بود قصد دارد مدتی استراحت کند.

حالا ساعتی پیش سیروس دین محمدی در برنامه «ورزشیا» که به مناسبت برگزاری یورو 2024 از شبکه نسیم و با اجرای محمدرضا مهدوی روی آنتن می‌رود در این باره توضیحاتی داد. دین‌محمدی گفت: چند وقت پیش تولد کلوپ بود. به او پیام دادم و تولدش را تبریک گفتم و او هم جواب داد. بعد هم از او پرسیدم فصل آینده قرار است چکار کند که جواب داد می‌خواهد مدتی استراحت کند.»

کلوپ پس از این که اعلام کرد از لیورپول جدا خواهد شد با پیشنهادهای زیادی مواجه شد اما همه آنها را رد کرد تا نشان بدهد تصمیمش برای استراحت کردن جدی است.

1359